Reklamace zboží

Potřebujete zboží reklamovat?

Stáhněte si jednoduchý Nebbia Reklamační formulář, který slouží k reklamování zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:

Nebbia – Galerie Harfa
Českomoravská 2420/15a
190 00 Praha 9

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Vaši zásilku můžete také reklamovat, vrátit nebo donést na výměnu do kamenné prodejny Nebbia v Galerii Harfa Praha.

Vaši zásilku zpracuje naše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem nebo SMS.

Peníze za vrácené zboží, Vám budou poslány na účet BEZ poštovného.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Stáhněte si Nebbia Reklamační formulář ZDE

 

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení